بر باد رفته!


::..آدمك..::


    نمي دونم چرا امروز حالم خوب نبود....

    به زور يه بار يه لبخند تلخ زدم...

    انگار از درون داشتم گريه ميكردم...

    راستش خيلي دير فهميدم كه نه دوستامو دوست دارم نه مدرسه م...

    نمي دونم سال بعد با جو بد كلاسمون چه كنم....ديگه حالم داره بهم ميخوره....

    هر كي فقط به فكر خودشه.

    هر فقط الكي حرف ميزنه....

    امسال داره تموم ميشه...

    سال خيلي بدي نبود...سال خيلي خوبي هم نبود...

    بيش تر از اين نه از خودم انتظار داشتم نه از بقيه...به خدا قانعم...

    ولي تنها چيزي كه ازارم داد جو بد كلاسمون  بود...

    دوستاي تظاهرگرم اذيتم كردند...اما من تحمل كردم...

    يعني امسال واقعا صبر كردن ياد گرفتم!!

    هنوزم مثل قبل دارم سعي ميكنم به كسي توجه نكنم....

    راستي 17 ساله شدم ديروز....

    17 سال از عمرم گذشت ...چه قدر زود...

    ولي ببينيد زندگي با من چه كرد...

    دوستاي خوبمو از دست دادم...

    خيلي تغيير كردم..خيلي....

    باز هم بايد بگم عيبي نداره...فقط براي دلخوشي خودم....

    باز هم بايد بگم همه چي درست ميشه....

    اتفاقي نيفتاده...

    نه...

   حداقل اين دفعه نه....

   نمي خوام به خودم اميدواري بدم...

   مي خوام منتظر بمونم....

   هر چند خيليم انتظارو دوس ندارم...

   مي خوام اعتقاداتم قوي تر شه......

   مي خوام دوباره تغيير كنم...همين...!!



نظرات شما عزیزان:

ياشاسين آذربايجان
ساعت14:00---6 خرداد 1391
سلام . وب جالب و متفاوتي داري خيلي قشنگ و عاليست . مرسيلر

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






: тαɢƨ <-TagName->
+ برچسب:,| 12:19|GolnOoSh|